Wat zou je te wachten staan?
Je zit niet graag stil, voor problemen met soft- en hardware sta jij paraat om remote en on-site support aan te bieden
Snel schakelen vormt geen probleem voor jou, ook jij denkt mee om processen dagdagelijks te verbeteren in samenwerking met verschillende stakeholders
Na verloop van tijd ben jij ook verantwoordelijk voor on- en offboarding van (nieuwe) werknemers
Jij staat centraal in de opleidingen en de ondersteuning van eindgebruikers van je processen
Jouw profiel
Wat zouden wij graag in jou zien?
Je beschikt over een opleiding binnen IT of hebt reeds eerste gelijkaardige ervaring
Ook heb je al wat ervaring met volgende processen: IT-infrastructuur, Windows Client/Server systemen, Active Directory, netwerking, Office 365
Je kan je perfect uitdrukken in het Nederlands. Verder is kennis van Engels en Frans een groot pluspunt
Je communicatievaardigheden zijn 'on point' en je bent goed wendbaar in een team
Als laatste ben je ook analytisch ingesteld en flexibel
De middelen bepalen die nodig zijn om het probleem op te lossen en de oproep indien nodig bijsturen (onderhoud ter plaatse, gespecialiseerde technicus, ...)
De gebruiker begeleiden bij het oplossen van problemen of van op afstand de controle nemen over het systeem
Aanbod
Wat krijg jij ervoor?
Je krijgt een aantrekkelijk loon aangevuld met een interessant pakket extralegale voorwaarden
Ook wij vinden work-life balance enorm belangrijk. Je kan hierdoor plaats- en tijdsonafhankelijk werken
Lifelong learning staat ook centraal bij ons, je krijgt de opportuniteit om je te blijven opleiden
Een job waarbij je iedere dag een gezonde challenge krijgt in een unieke en leuke werksfeer